Každý má rád prehľad o projektoch, faktúrach a prihlasovacie informácie na jednom mieste. Presne na toto slúži naša zákaznícka zóna. Aby ste sa do zákazníckej zóny dokázali prihlásiť potrebujete email, heslo a vykonať niekoľko jednoduchých krokov:
- Po zakúpení prvej služby obdržíte v emaily pozvánku do zákazníckej zóny. Stane sa tak spravidla do 24 hodín po úhrade platby za prvú objednanú službu.
- Pozvánka vás vyzve na počiatočný reset hesla pomocou tlačidla „Navštíviť web“ v emaily ktoré vás presmeruje do zákazníckej zóny.
- Do formuláru na webe zadáte svoj email.
- V ďalšom kroku obdržíte email s odkazom na reset hesla.
- Zadajte svoje nové heslo.
- Po potvrdení formuláru sa dostanete do zákazníckej zóny kde už nájdete všetky uvedené informácie.
V prípade, že ste pozvánku z akéhokoľvek dôvodu neobdržali je možné resetovať heslo manuálne:
- Na adrese https://customer-zone.mastery.sk/password/reset zadajte email pre ktorý potrebujete resetovať svoje heslo.
- V ďalšom kroku obdržíte email s odkazom na reset hesla.
- Zadajte nové heslo a potvrďte ho jeho zopakovaním.
- Po odoslaní formuláru získate rovnako prístup do zákazníckej zóny za predpokladu, že konto bolo z našej strany už vytvorené.
Takto jednoducho dokážete prvý raz vstúpiť do zákazníckej zóny. Následne sa už prihlasujete pomocou svojho emailu a hesla na https://customer-zone.mastery.sk/login.